چند چیز که شخص باید در مورد رشد شخصی بداند

اینجا فقط برای دخترهای عاشق است، اگر عشق نمی دونی چیه وارد نشو

چند چیز که شخص باید در مورد رشد شخصی بداند

۳۸ بازديد
چند چیز که شخص باید در مورد رشد شخصی بداند

اگرچه ممکن است تعریف خودیاری بسته به اینکه از چه کسی می خواهید کمی تغییر کند ، اما بهترین روشها برای پیگیری آن یکسان است. توصیه ها و تکنیک های ذکر شده در این مقاله ، نگاهی به روش های م effectiveثر برای ایجاد یک استراتژی پایدار ، حساب شده و خود یاری می دهد.

مهمترین راه برای بهبود دیدگاه ذهنی و احساس هدف این است که به چیزی بزرگتر از خودتان ایمان داشته باشید. به دنبال چیزی (یک علت ، یک هدف ، یک دین و غیره) بگردید که شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما باید خود به این شایستگی های ذاتی این امر ایمان داشته باشید. اگر آن را صرفاً به نفع خود دنبال کنید ، ناامید خواهید شد. چیزی را که به آن اعتقاد دارید پیدا کنید و خود را در آن غرق کنید.

یک نکته عالی برای خودآموزی این است که خود را مجبور کنید که اجتماعی باشید حتی وقتی که دوست ندارید. معمولاً افراد افسرده خود را منزوی می کنند و کمی ضد اجتماعی می شوند. این می تواند دوستی شما را از بین ببرد. حتی ممکن است ناخوشایند باشد ، اما مجبور بودن به اجتماعی بودن به شما کمک می کند تا با افسردگی خود مبارزه کنید.

با پذیرش چالش ها ، درخشش بالقوه خود را ببینید. زندگی پر از چالش است. بعید است که همیشه آن را آسان و ایمن داشته باشید. با این حال ، چالش ها به شما نشان می دهند که واقعاً از چه چیزی ساخته شده اید. از چالش ها نترسید ، با شجاعت با آنها روبرو شوید و از نیروی درونی خود برای عبور از این مشکلات استفاده کنید.

سعی کنید برای معاشرت وقت بگذارید. شما نباید زندگی اجتماعی و خانوادگی خود را فدای کار ، درد و اضطراب کنید. استراحت برای استراحت با افرادی که دوست دارید در کنار آنها باشید ، واقعاً می تواند معجزه ای برای شما به وجود آورد. این می تواند شما را تازه و شارژ کند تا بتوانید کارهای بسیار بیشتری را به دست آورید. حتی در حین چت کردن با افراد دیگر ممکن است برخی از اشاره گرها دریافت کنید.

اینکه بتوانید زمان خود را به طور م manageثر مدیریت کنید ، نقش بسزایی در سطح موفقیت در بهبود خود و زندگی شما خواهد داشت. منظم بودن از اهمیت برخوردار است زیرا هرچه برنامه شما قوی تر باشد ، مجبور می شوید از مسیر خارج شوید و بهانه های کمتری خواهید داشت.

از دوستان و خانواده خود در مورد شخصیت خود بازخورد مثبت بگیرید. درخواست صادقانه بازخورد با ماهیگیری برای تعارف بسیار متفاوت است. توضیح دهید که برای کشف مواردی در مورد خود که به شما یک دوست خوب تبدیل می شوند ، یا آنچه می توانید برای تبدیل شدن به یک دوست قابل اعتماد و حمایت کننده بیشتر کار کنید ، به کمک نیاز دارید.

شما باید از غذاهایی که سرشار از چربی های اشباع هستند خودداری کنید. این شامل بیشتر وعده های غذایی فست فود است. غذاهایی که دارای محتوای بالای چربی های اشباع هستند می توانند باعث تنبلی ، کندی فکر و خستگی شما شوند. غذاهایی از این دست باعث گردش خون ضعیفی می شوند که می توانند بر مغز شما تأثیر بگذارند.

افکار منفی را با افکار مثبت یا متعادل جایگزین کنید. در مورد افکار منفی و آنچه باعث تحریک آنها می شود ، یک روزنامه ثبت کنید. وقتی روحیه بهتری دارید ، مجله خود را مرور کنید و ببینید آیا افکار منفی که فکر کرده اید ضروری است یا خیر و چگونه می توانید نوع دیدگاه خود را در آن زمان تغییر دهید.

یک نکته عالی برای کمک به خودآموزی برای کمک به اضطراب این است که با یک دوست یا یک گروه کوچک به یک کنسرت بروید. کنسرت ها مکان های عالی برای ملاقات با مردم و معاشرت هستند اما اگر اوضاع کمی زیاد شود ، می توانید بدون هیچ موقعیت اجتماعی نامناسبی آرام بنشینید و از موسیقی لذت ببرید.

برای نوشیدن اطلاعاتی که در کتابهای خوب است وقت بگذارید. اگر وقت بگذارید و اطلاعاتی را که شخصی برای نوشتن وقت خود برای نوشتن وقت گذاشته است ، بخوانید ، احتمالاً متوجه خواهید شد که روشهایی برای استفاده از همه آن اطلاعات در یک زمان یا زندگی دیگر پیدا خواهید کرد.

استفاده از زمان رفت و آمد برای گوش دادن به کتابها روی CD می تواند به گذر زمان و گسترش ذهن کمک کند. از رمان گرفته تا موضوعات خودیاری ، کتابهای صوتی متنوعی برای خرید یا بررسی رایگان در کتابخانه محلی در دسترس است. اثبات شده است که خواندن یا حتی گوش دادن به کسی که به عنوان خوانده شده واژگان را افزایش می دهد و شما را باهوش تر می کند!

یافتن علل ناکامی های گذشته منجر به موفقیت در آینده خواهد شد! در حالی که شما هرگز نمی خواهید خیلی طولانی در شکست فکر کنید ، لازم است دلایل آن را کشف کنید ، به خصوص اگر اشتباهات را تکرار می کنید. هرچه مانع شما شود ، تا زمانی که به رسمیت شناخته نشود و اصلاح نشود ، این کار را ادامه می دهد.

وقتی اهداف توسعه شخصی را تعیین می کنید ، آنها را کمی بالاتر از جایی که احساس راحتی می کنید قرار دهید. این 5٪ اضافی در کنار آنچه شما احساس می کنید می توانید از قبل انجام دهید باعث می شود شما فرد بهتری باشید. وقتی سرانجام به این هدف ظاهراً دور از دسترس برسید ، خواهید فهمید که چاه چقدر در درون شما عمیق است.

اطمینان حاصل کنید که آرام باشید و در هر موقعیتی که هستید واکنش بیش از حد نشان ندهید. استرس یک واکنش متداول در شرایط ناخوشایند است. اگر می خواهید استرس خود را کاهش دهید ، حتما نفس های عمیق بکشید و راه هایی برای حفظ آرامش خود پیدا کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش استرس ، کاهش سریع سرعت است.

کارهایی را که درست می دانید انجام دهید. انجام این کار دشوار است ، زیرا توجیه کردن خود آسان است. به عنوان مثال ، شما می دانید که باید عذرخواهی کنید اما احساس آن را ندارید - و حقیقت این است ، اگر در واقع کارها را انجام ندهید ، پیشرفت شخصی شما به جایی نمی رسد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.